jag är kär i en fotbollsnörd, shit happens!? ;-)

Jag sitter i vardagsrummet med Tobias bredvid mig, han ska precis åka hemåt och sova. Han har ju en ny sambo i lägenheten, en liten Jörgen som har crashat på soffan eftersom han än så länge inte har någonstans att bo i Helgum! Så jag håller mig här hemma. Men det är egentligen lika bra, närmare till jobbet härifrån. Då slipper jag ta bilen!
Ikväll har Tobias och pappa iaf tillbringat sin kväll framför teven och tittat på fotboll! Dom är riktiga nördar i mina ögon, kan väl bero på att jag verkligen inte är ett dugg intresserad. Fast iofs så är väl Tobias lagomt intresserad av Project Runway också. Smaken är som baken, fast jag har nog ändå bättre smak! Gubben, älskar ju dig ändå, supermycket <3

Jobbade förmiddag idag också, och likaså imorgon. Gillar dom passen, lagom långa och jag kommer hem i bra tid! Var bara så grymt seg imorse, istället för att säga "hej" till kunderna ville jag bara be dom dra nånstans. Fråga mig inte varför, var bara allmänt trött och irriterad, och det är ju absolut ingen annans fel, så det var bara att bita ihop! Blev iaf bättre efter någon timme! After all så har jag väldigt bra kunder.

Var även ner i stan och hämtade bilen på Ernst Andersson, ringde vid 3-tiden och då hade dom fortfarande inte ens tittat på bilen och han sa åt mig att ringa igen om en halvtimme (dom stängde 4 så jag kände mig smått stressad). Ringde iaf upp igen och då hade han precis kollat bilen. De enda dom hade kunnat göra var att ta bort felmeddelandena som fanns, och han sa att om det skulle hända igen så var det bästa att bara komma tillbaka dit och göra samma sak igen. Hade egentligen velat stänga av/ta bort hela larmet, men tydligen var det jäkligt krångligt och skulle bli alldeles för dyrt! Aja, fick iaf betala 525 kr för några minuters arbete, tror jag blir tokig!? Fattar inte vad tusan dom tar betalt för? Aldrig mer Ernst! Nu är det bäst för larmet att det aldrig mer börjar tjuta! Har inte råd med sånt.

Imorgon får vi besök av en gammal jobbarkompis till mamma som betydde mycket för mig när jag var lite yngre, Sara. Såg alltid upp till henne och nu var det superlänge sen vi sågs, så det ska bli så kul!

Och nu blir det sängen! Godnatt vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0