I know, I suck at updating this f*cking bloooog!

Ska verkligen skärpa mig. Grejen var att jag satt i förrgår och skrev ett långt inlägg och när jag skulle publicera det så försvann hela inlägget. Ville bara slå sönder datorn och efter denna traumatiska händelse så fick jag såna aggressioner mot bloggen att jag bara dissade den i ett par dagar. Men nu är jag tillbaka!

Igår var det ju midsommar och vi tillbringade denna dag i Ramsele hos Jerker. Tobias kära vän Jörgen fyllde ju 25 år så då kände vi att vi kunde åka några mil för hans skull, även fast vi egentligen kanske hade velat vara i Helgum. Eller då pratar jag iaf för mig själv, mestadels för att jag skulle jobba idag. Som tur var ställde Marina upp och jobbade mina tre timmar. Jag är så förbannat rädd för att köra dagen efter! Så tack Marina! Synd bara på pengarna jag förlorade men men!
Vi kom upp till Ramsele vid 3 på dagen och då var vi rätt få som mest satt, surrade lite och drack. Efter ett tag droppade det in lite mer folk och grillarna tändes! När alla myggljus var tända och musiken var igång käkade vi. Otroligt gott med fläskfilé och potatissallad. Nallade även lite potatisgratäng av Henke och en jättegod kall sås av någon snäll själ! När maten var bortplockad så satt vi bara i partytältet och drack och hade trevligt! Efter ett antal timmar började det kännas som att klockan var jättemycket men eftersom vi började så himla tidigt så var den bara halv 9. Och kände bara då, att denna kvällen kommer inte bli särskilt lång. Jag pallar inte med att hålla igång hur länge som helst. Det är lagomt när man börjar festa vid 7, men inte 3?!

Så vid 12 åkte vi hemåt, snälla Kim skjutsade oss! Jag, Tobias, Kattis, Thobias och Henke fick tränga ihop oss i Jörgens lilla etta, men det gick finfint! Var så mysigt så. Var otroligt nöjd över att jag och Tobias hade turen att få sängen! Kattis fick sova i soffan och stackars Thobias på golvet med en sovsäck och några soffkuddar som madrass. Däremot hade Henke världens skönaste uppblåsbara madrass, så han sov nog som en gud!

Sammanfattningsvis var kvällen bra! Upp och nergångar men hade fina människor med mig som betyder mest för mig, så då spelar inget annat någon roll! <3

Åkte hem från Ramsele vid halv 3 idag! Och sen har vi varit hos mig hela dagen. Det var tänkt att vi skulle till Junsele med resten av gänget men vi kände verkligen inte för det. Så det blev en lugn kväll med en båttur istället. Så nu sitter jag här med datorn i knäet och bror och Tobias kollar på kill-filmen Rocky!

Imorgon blir förmodligen en lugn dag det med, och på kvällen ska vi väl ha en av våra traditionella filmkvällar! Det blir mys!

Och idag har jag namnsdag, GRATTIS till mig själv! Jomen tack!

<3


Midsommar!


Kvällens båttur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0