...

Idag klev vi upp kring 10, satte oss direkt framför teven och kollade klart på Ghostbusters 2, som vi aldrig såg klart igår. Tobias höll på somna mitt i filmen och då kändes det som att det var lika bra att stänga av och se klart den en annan gång! Efter det åkte vi ner på stan. Skulle köpa en studentpresent till min kära bror som tar studenten på fredag. Köpte något som han kommer bli väldigt glad över! Hoppas jag iaf.

När vi var klara på stan gick vi upp mot Westerlund's och jag käkade buffé medan Tobias tog en baguette. Mätta och belåtna åkte vi vidare och hälsade på Erik-Martin och Anita, som har flyttat från Västby till en stor lägenhet på Djupön. Där fick vi såklart kaffe, och jag satt och surrade om livet med Anita medan killarna mer pratade whiskey och röjning!

Nu sitter vi hemma hos mig, bror och Tobias slappar i soffan och kikar på nån film och jag sitter och bloggar! Ikväll kommer Kattis och Thobias hit, karlarna ska kolla på fotboll! Och jag och Kattis är ju helt jäkla ointresserad så vi lär väl hitta på nått annat! Surrade massa skit kanske, som vanligt. Ska även försöka hjälpa mamma lite med förberedelser inför fredagen!

Ha en bra dag/kväll nu! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men är det sant att LILLA Nicklas tar studenten?? Alltså snacka om att tiden går fort! Nu känner jag mig supergammal ju!

2009-06-10 @ 17:12:15
URL: http://femalewickedness.blogspot.com
Postat av: Niklas

Kanske börjar du bli gammal ? ;D Nej då, ingen fara.

2009-06-15 @ 00:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0