äntligen, en riktig blodgivare!

Jag känner mig som en bra kvinna idag! Kom hem för ungefär en timme sen, hade då varit på blodcentralen med fina Frida och gett blod. Även hon skulle ge men hade lite låga värden och eftersom vi har tenta imorgon var hon rädd för att bli alldeles trött ikväll! Hade inte varit värt det. Men jag hade faktiskt superbra blodvärden, vilket kändes toppen! Och det gick ju hur bra som helst och jag är inte alls trött eller hängig. Orkar nog med massor av  plugg ikväll! Ska nog sitta en bit in på natten. Här ska tryckas in information i min kära hjärna! Hoppas det funkar.


Blodcentralen i Umeå!

Innan vi var på blodcentralen var vi en sväng in till stan och fixade lite grejer! Små överraskningar kan man säga, till fina människor. Mer än så säger jag inte! Så jag hoppas det blir uppskattat.

Imorgon börjar vår tenta inte förrän kl 16, så jag har några timmar där med plugg. Och efter tentan ska vi på fest hos Hannah i min klass. Förhoppningsvis känner vi att vi har massor att fira och att allt gick bra, så det ska nog bli en toppenkväll! Om inte annat ska vi ha trevligt just för att det är sista kvällen hela klassen har tillsammans innan sommaren! Nu ser vi inte varandra på nästan 3 mån, alldeles för lång tid. Kommer sakna alla! <3

Nej, nu har det gått för många timmar sedan jag läste om Piaget, språkutveckling och development of the self. Åter till pluggets värld!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0