a new life

Nu ni, ska jag försöka göra förändringar. Det säger jag alltid men jag hoppas det ska gå denna gång. Igår började jag räkna points igen, det var nu ca ett år sen jag höll på med det sist och då gick jag ner 8 kg. Så jag hoppas på samma resultat igen! Ska även sluta bita bort mina naglar, mina händer ser fööörjävliga ut! Och då överdriver jag inte. Tror aldrig jag har sett någon med så fula fingrar som jag har just nu. Tur att dom blir jäkligt fina när jag väl sparar ut naglarna! Sådeså, nu börjas det. Ner några kilon och snygga händer/naglar! Ska vara fit for fight när jag och Tobias åker till Grekland i augusti.

Nu sitter jag iaf hemma på altanen och kikat lite på Supernanny! Väntar på att Tobias ska ringa, han har varit ute och röjt i skogen med Patrik och han skulle käka nått och sen får vi bestämma vad vi ska hitta på i eftermiddag! En sak vet jag iaf säkert; vi ska se på Ghostbusters 1 & 2! Tobias fick hem filmerna i brevlådan idag och vi har väntat på att få titta på dom! Och alla ni som bara tycker vi är helt knäppa nu som gillar Ghostbusters ska veta att för mig är dom filmerna kult! Tittade alltid på dom när jag var mindre, och bara älskade dom! Så det kommer att bli en riktig nostalgitripp!

Nej, nu ska jag kika runt lite på internet efter en bikini. Jag söker efter en supersnygg som jag kan ha nu i sommar! Men har problem att hitta en som jag är 100% nöjd med. Någon som har några tips?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0