^^

Sitter hemma i Långsele just nu, slutade jobba för en timme sen och snart ska jag iväg till Helgum. Jag och Tobias ska upp till Västby och äta middag hos hans föräldrar. Det blir säkert jättegott!

Helgen har varit sådär lagomt bra! Var ju ut i fredags. Kvällen började hos Patrik och Annelie där vi grillade, käkade och drack gott. Vi 19-tiden så kom Kattis kusin Malin och hämtade upp oss och vi åkte till en lägenhet bortanför Diana. Där drack vi, lyssnade på musik och surrade. Helt plötsligt var vi tvungna att springa ner till Valvet och betala in och för att få en stämpel, och sen var det bara att springa hem igen i pissregnet. Vi hade inga förköpsbiljetter så vi tyckte det var värt löpturen ner för att få sitta i lägenheten ett tag till och slippa gå ner supertidigt för att köa in!
Vid halv 12 gick jag och Kattis mot stan. Vi mötte upp hennes Thobias och sedan min Tobias och pappa. Tobias var då på väg hemåt (han skulle sova hos Patrik) så vi andra gick mot Valvet! När vi kom in var det hur varmt som helst och det var folk överallt! Vi gick en sväng och trängdes i folkmassan, men efter ett tag då svetten började rinna på ryggen så gav vi upp och gick ut. Karro, Linda, Patrik och Jim var på Hörnan så vi traskade upp dit och satte oss! Efter 1 nån gång så skjutsade Linda hem Kattis till Thobias och sen åkte vi hemåt. Skulle ju börja jobba halv 9 igår så jag ville gärna hem!

Och jag kan ju bara säga att dagen på jobbet var seeeeg, så fruktansvärt seg. Orkade knappt röra mig och jag orkade absolut inte vara trevlig mot en enda kund! Vilken pest! Men efter några timmar så gick det bättre och jag jobbade ju bara till 15 så jag var jätteglad för det. Åkte hemåt och efter ett tag kom Jeanette, Magnus och Tim också. Vi skulle äta tillsammans eftersom helgerna framöver bara försvinner. Jag och Tobias åker ju snart utomlands och då försvinner tre helger där och sen åker jag ju upp till Umeå igen. Åt stekt potatis, biffstek och champinjonstuvning. Sååå gott! Pappa lagar världens bästa mat!

Senare kom min moster hit med mina två andra kusinbarn så Tim fick leka och dom hade så roligt! Vi andra satt ute på altan och bara pratade. Senare på kvällen/natten tog vi fram kräftor, baguetter och västerbottenost och käkade. Tror inte att nån var speciellt hungrig men gott var det allt!

Tänkte ju lägga upp lite bilder på söta Etna och även bilder från Junsele djurpark men jag får inte bluetoothen att funka på datorn. Men det kommer nog lösa sig, så jag lägger upp dom så fort jag kan!

<3

Det är bara 1 vecka och 6 dagar tills vi åker till Naxos, Grekland! Längtar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0