Trevliga lediga dagar!

Har uppdaterat sjukt dåligt på sistone och det är jag väl medveten om, inget jag gör för att jävlas, men det finns ju ibland så mycket roligare saker att göra än att blogga.

I måndags kväll så hälsade vi på Patrik, Annelie och Etna. Vi fick jordgubbar och glass och vi satt och surrade om bröllopet mest medan killarna satt nere och spelade Fifa på Playstation. Småungar ;)

I tisdags så ville jag så gärna åka ner till stan medan Tobias inte alls ville det, så jag följde med mamma, Jeanette, Magnus och Tim. Ville hitta ett par skor och även kika runt igen efter en bikini. Hittade ett par jättefina skor som var på rean! Men inte en enda bikini! Som tur var så hittade jag två jättefina på Ellos som jag beställde i förrgår.



Igår åkte jag, Niklas, Jeanette, Magnus och Tim till Junsele djurpark för att titta på alla djuren! Vi kom dit strax efter att dom hade öppnat och folket bara strömmade in. Kändes så kul att Tim skulle få se djur som han inte sett förut och han har alltid varit så intresserad av exempelvis tigrar och lejon. Vi såg iaf kameler, lamor, vargar, lodjur (fast dom inte alls ville bli sedda), åsnor, björnar, älgar, tigrar och lejon. Klockan 13 tittade vi på lejonvisning med en lejonskötare från Tyskland. Fascinernade att hon busar med lejonen och bär dom på axlarna. Vi avslutade dagen på djurparken vid elbilarna där Tim fick köra omkring en liten stund. Sedan åkte vi mot en pizzeria och käkade och efter det bar det av hemåt. En bra dag!

Hann bara vara hemma i nån timme och sen åkte jag och mamma på bingon på Forsmonöjet. Denna gång vann jag! Kors i taket. Fast vann bara 200 på en enkelrad men jag kände mig jäkligt nöjd iaf!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Men ikväll ska vi iaf ha filmkväll med Kattis och Thobias!

Ska lägga in lite bilder från djurparken i ett annat inlägg!

Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0