Teater Hjuli!

Ikväll går den av stapeln i lilla Långsele. Kristoffer kommer hit med en hög av sina klasskompisar från teaterhögskolan och ska spela upp en pjäs skriven av Jonas Gardell. Jag ser verkligen fram emot det. Det har jag gjort sedan Krille berättade om deras planer för mig tidigt i vår. Äntligen äntligen! Idag kl 13 ska dom sitta på Konsum och sjunga och försöka sälja lite fler biljetter. Ändå är det 100 st sålda, vilket är väldigt bra! Men såklart hoppas man på fullsatt! På grund av dyng-regnet så ska dom hålla till på Långsele Bio, men det blir nog bra det! Köp biljetter nu och kom dit!!



Nu ska Tobias skjutsa hem lilla mig och sen ska jag hjälpa mamma med lite bak hemma! Efter det ska vi sätta oss på Konsum, fika och kika på Teaterns sång! Och kl halv 3 började jag jobba.

Och ni, nu är det bara 1 vecka och 4 dagar tills vi åker utomlands! Wiiiie <3

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0