planering & fixning!

Idag har jag, Kattis och Tobias varit på stan, fikat och planerat lite inför vår 50&60-talsfest som vi ska ha den 18 juli! Vi har varit alldeles för dålig på att ta tag i nått men nu så! Känns ändå som att vi har tid på oss. Vi har iaf inhandlat småplock som vi behöver, men vi lär nog alltid komma på mer saker! Förresten så köpte Tobias världens snyggaste peruk som han ska ha på festen, hur den se ut får ni se, men gissa om den kommer locka till många skratt! Själv håller jag på fundera vad tusan jag ska göra med mitt hår men jag har mina idéer, får se hur bra det kommer gå dock!

Nu är vi hemma i Långsele, köpte med oss krämbullar och sen gjorde vi kaffe när vi kom hit. Så nu har vi fikat och här sitter jag medan minsta brodern och Tobias sitter framför teven och tittar på när pappa spela nått golf-spel! Småpojkar!

Igår var jag, mamma och Kattis på bilbingo på Forsmonöjet! Vet inte alls varför jag tycker det är roligt, men det är ta mig tusan det! Medelåldern ligger väl sisådär mellan 50-60, men jag bryr mig egentligen inte. Men grejen är ju att jag aldrig vinner, så på nått sätt känns det rätt hopplöst! Men ni kommer nog se mig där igen nästa vecka! Skam den som ger sig.

Imorgon funderar jag och Tobias på att åka till Sundsvall för lite seriös shopping! Tänkte fixa lite smått och gott inför resan men får se vad vi hittar. Jag behöver verkligen en bikini, och kanske nån söt klänning eller ett par sandaler. Tobias däremot ska shoppa loss ordentligt. Han är en sån som antingen köpa ALLT eller ingenting! Så jag får hänga med in på alla kill-affärer och våra smakråd. Det blir nog en trevlig dag! Synd bara att jag hatar vägen till Sundsvall! Seeeg.

Nu ska jag fortsätta pilla med datorn, har precis gjort en systemåterställning efter ett virus jag hade fått på datorn! Den har varit inlämnad på Expert nu under helgen så jag hoppas verkligen jag får till den. Ser positivt ut iaf!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0