Lyckad fest med underbara människor!

Gårdagen var toppen! Jag, Tobias och Thobias åkte upp till Västby mitt på dan nån gång och vi började direkt fixa en massa! Killarna fick bära saker och fixa ljudanläggningen medan jag fick greja på med småplock. Fick bland annat häfta fast en pappduk på borden med bromsar runt hela huvudet. Dessa jävla bromsar. Det var äckligt mycket på dan, och i värmen i tältet. Jag har aldrig häftat något så snabbt kan jag säga, höll på bli tokig.

Sen åkte killarna upp i skogen och högg ner några små björkar som vi dekorerade med! Och i björkarna hängde jag svarta serpentiner. Sedan hade jag hittat svarta och vita ballonger på Konsum Extra som vi blåste upp och hängde i björkarna. Det blev riktigt mysigt! Och utanför tältet hade vi även ett stort runt bord där man kunde sitta om det blev varmt inne i tältet.

Vi hann även med att fixa en tipsrunda. Den gick ut på att man skulle svara på frågor som var baserade på människorna som var på festen! Tror det blev lyckat. Vi hade även brännboll och kubb, och allt blev väldigt uppskattat!

Vid 6-tiden började folket iaf att komma och alla var så himla fina och hade verkligen satsat på att passa in i vårt tema! Kändes så himla roligt och stämingen var verkligen på topp! Efter ett tag startade vi grillarna och när allt var klart satte vi oss allihopa inne i tältet och åt. Så trevligt med så fina människor och med underbar musik!

Efter maten och efter att alla lag hade gått runt tipsrundan så utsåg vi iaf en vinnare som fick två välförtjänta chipspåsar! Sedan drog vi oss ner på brännbollsplanen och delade upp lag! Jag tycker det är superroligt med brännboll men igår hade jag haft så ont i huvudet hela dagen och när jag började springa så trodde jag huvudet skulle sprängas! Så jag fick så lov att dra mig uppåt mot stugan. Satte mig därinne med älskade Kattis och drack vatten. Tänkte att det skulle hjälpa lite, men det slutade bara med att jag började må småilla istället. Tillslut släppte det rätt bra och jag tog två alvedon och sen var jag fit for fight igen! Skönt.

Kvällen fortsatte bra och jag kände bara att det blev en riktigt lyckad fest! Alla hade trevligt och alla pratade med alla. Ja, detta måste nog göras om! Nästa gång får vi väl köra en 80-talsfest! Det tror jag skulle vara roligt!

Ikväll har jag jobbat och jag är jäkligt seg just nu. Och imorgon öppnar jag, så jag ska nog försöka lägga mig i lagom tid, vilket betyder SNART! Imorgon ska jag och Tobias åka och hälsa på Patrik och Annelie också. Ska självklart mysa massor med Etna, som är så otroligt underbart söt!

Lägger ut massa bilder i bloggen imorgon, har tyvärr inte kameran här just nu. Eftersom det Tobias kamera så ligger den hemma hos honom! Godnatt vänner <3


Jag och min vackra Kattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0