ledig dag i min ensamhet!

Här sitter jag framför teven med datorn i knäet. Tobias har åkt till Västby och hjälpt sina föräldrar att måla om huset! Vet inte riktigt när han kommer hem, men förmodligen om ett par timmar. Får se vad jag ska hitta på tills dess! När han kommer tillbaka tänkte vi åka till Fredrik och Maria en sväng. Det var ett tag sen vi var där! Hoppas bara dom är hemma.

Har haft en helg som inte alls har känts som en helg! Jobbade 11-20.18 i lördags och när jag slutade åkte jag hem och bara tog det lugnt. Familjen och Magnus och Jeanette var ute med båten så jag hade hela huset för mig själv en stund, det var riktigt skönt! Sen dök hela gänget upp och mamma, jag och Jeanette satte oss ute på altanen och pratade! Efter nån timme hörde Tobias av sig och ville att jag skulle hämta honom i Helgum, så jag gjorde det. När vi kom tillbaka till Långsele gick han direkt till pappa och Magnus. Dom tre musketörerna eller nått sånt! Skönt att dom kommer så bra överens iaf!

Och igår började dagen lugnt, käkade frukost och sen skjutsade jag hem Tobias till Helgum. När jag kom hem igen var det bara att sätta sig i bilen igen och hämta bror som hade varit i Näsåker hos en kompis. Jag är alltid den självutnämnde chaufförer! Tröttsamt? JA! Så jag kom hem vid 14 och en halvtimme senare började jag jobba. Hade en sjukt seg kväll på jobbet med jättelite folk, men jag stängde med Camilla så det gick bra!

Efter jobbet åkte jag direkt till Tobias, hyrde med mig Benjamin Buttons otroliga liv som vi såg på! Den var otroligt fin och tänkvärd men kanske aningen seg! Speciellt för Tobias som gillar action. Men nu har jag sett den iaf!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0