jobb jobb o jobb

Gud vad underbart det är att få jobba! Eller inte. Har iofs varit en okej jobbdag idag, har flötit på och varit lagomt med folk hela tiden! Sen är det alltid trevligt när jag får jobba med Maria några timmar också och hon gick hem 5 så jag har bara vairt själv i 3 timmar när jag stänger affären!

Imorse har jag bara varit med min Tobias! Vi sov alldeles för länge och sen hann jag åka hem, handla lite, se på tv och klockan 15 började jag jobba. Humpf, vilken händelserik dag! Wohoo!

Nej ni, nu ska jag försöka göra lite snyggt här ute i kiosken! Och sen ska jag gå hem, men först ska jag åka hem till Tim en sväng och snabb-mysa lite med honom innan han ska sova.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0