En trött dag!

Idag har varit en dag som alla andra. Var supertrött imorse när jag skulle kliva upp, och snoozade ändå till 7.50 när jag började 8.30. Och sov även i Helgum så det är en mil att åka till jobbet också. Men det gick bra! Har haft mycket på jobbet idag med, det har väl räddat mig från att somna stående. Känns som att jag har alldeles för mycket ansvar ute i kiosken just nu. Att jag ska fixa allt med våran nya dator! Stod i telefon i 40 min idag med en gubbe från Bonver som skulle hjälpa mig med filmuthyrningsprogrammet vi har, och jag fick knappt nån hjälp. Så jag stod där, hade tusen sura kunder och skulle försöka installera ett program över telefon samtidigt. Tillslut fick jag springa genom hela affären efter chefen som kom och hjälpte mig. Huvva! Ibland är det bara för mycket. Hoppas det blir bättre imorgon!

By the way så var teatern i tisdags underbart bra, rolig och helt fantastisk! Finns inte nog med superlativ! Vilka duktiga skådespelare dom är hela bunten! Och vilka rollporträtteringar dom gjorde. Hela biosalongen skrattade som tok! Bra jobbat hörrni!

Och igår var jag och Tobias och hälsade på Johanna och lilla bebisen! Det är ju inte så ofta dom är häruppe så vi fick ju lov att passa på då! En liten sötnos som heter Damien som var så plutteliten. Man glömmer alltid hur små nyfödda är! Det var iaf jättekul att få träffa hela familjen eftersom det lär dröja ett tag till nästa gång!


Damien

Jahaja, eftersom hela familjen utom jag och Niklas är på semester i fina Salusand så är det väl jag som får laga nån middag idag. Så det är väl bara att sätta igång antar jag. Tror det blir nått flottigt och fett och enkelt, stripes och bea-sås! That's my idea of a delicious dinner! MMMMM!

<3

Kommentarer
Postat av: kattis

bea o strips, mmmmums! Det är nog den bästa middagen någonsin ;) Saknar dig sötrumpa <3

2009-07-30 @ 17:48:19
URL: http://katarinaelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0