en fredag med favoriterna!

Sitter hos Tobias nu, Kattis och Thobias gick nyss hem. Dagen började med en sväng på stan, jag var ute efter en bikini men en sån verkar man ju inte kunna hitta i Sollefteå. Helt värdelöst. Får vänta och åka till Sundsvall istället. Hittade iaf en jättefin kjol på rean på Kläddax. När vi var klara i stan åkte vi till Österforse och hämtade upp Tobias pappa och skjutsade honom hem till Västby. Där fick vi kaffe och satt och surrade ett bra tag.

Vid 15-tiden kom vi hem till Helgum och gick bort till Henke och Jörgen och kikade vad dom gjorde. Efter ett tag pallrade vi oss hemåt igen eftersom Kattis och Thobias skulle hämta upp oss vid 17 när dom ändå åkte förbi här. Vi skulle nämligen åka upp till Kattis och grilla där. Det var jättetrevligt och supergott med grillat. Efteråt satt vi i köket och pratade och skrattade! När klockan började bli 21 så skjutsade Kattis pappa ner oss till Helgum igen. Vår plan var då att vi skulle ta oss ett dopp på badplatsen men när vi kom ut och kände hur kyligt det hade blivit ute så ångrade vi oss. Men Thobias hoppade i han! Han gjorde det nog mest för att motbevisa oss men jag tror han frös rätt bra!

Och sista timmarna har vi tillbringat i Tobias vardagsrum, lyssnat på musik och bara umgåtts. Men jag tror alla var rätt trötta så kvällen blev inte speciellt lång! Skönt eftersom jag ska hoppa i säng så fort jag har publicerat det här inlägget.

Imorgon jobbar jag mellan 11-20.18, känns inte sådär jättekul men det kommer nog gå bra!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0