50&60-talsfest!

Förlåt för dålig uppdatering, men det har inte hänt så mycket spännande i mitt liv på sistone! Ikväll är det iaf 50&60-talsfest uppe i Västby och snart ska jag, Tobias och Thobias upp och fixa inför kvällen. Det ska bli jättekul och jag hoppas allt går som vi har tänkt! Har planerat lite tipsrunda, brännboll och kubb. Och kl halv 6 blir det grillning! Mys! Uppdaterar imorgon med bilder!

Igår var jag och Tobias till stan efter jobbet och köpte lite grejer inför kvällen! Sen käkade vi på Diana och efter det åkte vi till Sofie som fyllde 23 år. Där var Jeanette, Magnus, Tim, Mariana och Kenneth också. Jag hade köpt ett presentkort på Elisabeth's presentbutik, så jag hoppas hon hittar något fint!

Nu ska vi käka nån slags frukost och om en timme ska vi hämta upp Thobias!

Och by the way, jag saknar min klass massor! Det kommer kännas skönt att komma upp till Umeå igen. Fast innan det ska det bli underbart att få åka till Naxos också, med min älskling. Augusti kommer bli en bra månad!

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0