Vilket fullkomligt strul!

Kan inte ens börja att förklara allt så jag skiter helt enkelt i det. Rummet på historiegränd blev det inget av iaf. Fråga mig inte varför, jag är så trött på att ens tänka på det. Jag har världens största klump i magen, för just nu vet jag inte vart jag ska bo nånstans. Och imorse hittade jag det perfekta rummet på Pedagoggränd 9a, det bästa var att Katie bodde i rummet bredvid. Inflyttningen var den 15 jan, vilket är helt perfekt. Så nu sitter jag och väntar, måste vänta tills imorgon innan jag får veta och just nu är det en till som är intresserad av precis samma rum. Jag önskar så mycket att jag får det här rummet, så ni kan inte förstå. Ha mått dåligt hela dagen.

Äh, ska försöka göra nått annat nu. Vill inte tänka på detta mer idag. Om det ändå hade varit så enkelt.

Kill me please!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0