Vilken trevlig kväll!

Måste ju börja med att tacka Patrik, Annelie och Etna för en jättetrevlig kväll igår. God mat, trevligt sällskap och massa Guitar Hero. Sen är ju Etna så himla söt så det finns inte ord att beskriva! Hoppas verkligen vi kan göra om det inom en snar framtid.

Nu sitter jag här i bara sovtröjan, blev alldeles för sent igår. Inte med vilje men i det här huset går ingen och lägger sig + att det är så jäkla lyhört. Så det var en omöjligthet att sova före 4. Helt sinnessjukt! Det ledde till att min älskling tog skotern hem mitt i natten. Blir så arg, men det känns ändå bättre idag. Sen glömde han sin telefon här också, så jag har ingen möjlighet att få tag på honom! Men jag hoppas det löser sig eller att han kommer hit snart. Saknar honom!

Om en tag ska jag och Jeanette ner på stan och göra några ärenden och sen ikväll kommer dom hit och käkar middag! Ska bli jättekul, och jag vill spendera så mycket tid som möjligt med Tim nu innan jag flyttar. Han och Tobias kommer nog vara dom två jag kommer sakna mest. Min älskade söta unge Tim!

Nu ska jag försöka klä på mig och göra så jag se lite respektabel ut!

Have a nice day <3

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag har utmanat dig i min blogg!!

2009-01-10 @ 22:39:02
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0