vart ska man börja?

Jag vet som inte riktigt vart jag ska börja när jag ska packa nu inför lördagen! Mamma håller på tjata på mig och säger åt mig att jag åtminstone kan försöka förbereda nånting så jag slipper göra allt imorgon kväll. (Hon känner mig rätt väl.) Jag har bara något emot att packa, det känns fruktansvärt jobbigt och jag blir trött i hela kroppen så fort jag tänker på det. Men en sak vet jag iaf att jag ska göra och det är att jag ska ner och rensa min tros-låda. Den har nog inte blivit rensad sen jag var 12 eller nått sånt. Så det är nog dags! Jag använder nog ungefär 10% av trosorna som ligger där. Det blir mitt första projekt!

Idag har varit en bra dag. Var hos Lars Frestadius kl 13.30 idag. Han är legitimerad naprapat och hur duktig som helst! Och att han är världens trevligaste gör ju inte saken sämre. Han masserade, knäckte och tryckte. Och nu ska jag tydligen vara rätt bra i ryggen, förutom det lilla faktum att jag är helt muskellös. Det bör åtgärdas snarast möjligt! Och rekommendationen var att införskaffa mig en pilates-boll. Och så får det kanske bli. Måste bara se om den ryms i mitt stora rum på 19,6 m2!?

Imorgon ska hela min familj + Tobias, Sofies familj och Magnus familj äta middag på Terrassen. Det blir som en liten avskedsmiddag nu när jag ska flytta. Det ska bli himla trevligt.

Ni, snart börjar De halvt dolda på SVT1. Missa inte det för allt i världen! Kristoffer, min fina barndomsvän, spelar en av huvudrollerna. Och därför är det min skyldighet att göra reklam för denna superfina serie, som för övrigt har fått otroligt bra recensioner.
http://www.krisochoffer.blogspot.com Kristoffers blogg!



Nu ska jag se om jag hinner ner en sväng och börja med rensningen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0