Världens bästa psykpub!

Gårdagen var så otroligt trevlig! Det var verkligen längesen jag hade så kul. Förfesten började i en 5a där några av våra faddrar bodde, många givande samtal och underbara människor i allmänhet. Vid halv 22 var vi tvungna att gå till Origo, som ligger på Campus där då psykpuben var. Var rädda att det skulle vara värsta kön men nej, vi kom in direkt. Allt var bara så bra! Drickat var otroligt billigt om man jämför dessa priser med vanliga krogpriser! Vi gick hemåt vid halv 2 för att slippa kön vid garderoben och sen var vi väldigt trötta. Jag och Petra skulle till Ålidhem och David hängde på oss men skulle inte alls till Ålidhem, utan bodde på Gluntens väg som ligger en bra bit ifrån. Det roliga var att vi skiljdes åt efter gångvägen där han svängde höger och vi vänster men sen när jag hade sagt hejdå till Petra så mötte jag honom mitt i Ålidhems centrum. Hur han lyckas komma dit har jag ingen aning om. Tyckte det var högst talangfullt. Hoppas bara att han hittade hem!
Anyway, jag hoppas på fler precis lika lyckade kvällar i framtiden.

Nu är jag däremot lite smått seg, ska alldeles strax pallra mig iväg och möta upp Petra och gå till skolan. Jag och Anna ska jobba lite på psykologbesöken men jag tror det går rätt fort. Sköönt!

Senare idag kommer älsklingen som jag saknar så himla mycket! Så skönt att få ha honom för mig själv hela helgen och bara göra precis vad vi känner för. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0