Utslagen!

Måste säga att det var längesen jag var så fruktansvärt trött i hela kroppen som jag är just nu. Kan knappt skriva på datorn utan att allt blir fel! Jag låg och tittade på Top Model och somnade mitt i allt och det är inte likt mig. Sen vaknade jag vid 22 och jag är verkligen sååå seg. Ska alldeles strax gå och lägga mig igen så jag är någorlunda pigg imorgon till psykpuben!

Dagen för övrigt har varit jättebra! Var på skolan 8.15 imorse och då samlades vi i arbetsgrupperna och fick träffa vår handledare Per Fransson. En mycket trevlig man! Min grupp består hittills av 5 personer, jag själv, Isabell, Sandra, Moses och Anna. Tyckte samarbetet mellan oss gick jättebra, trots rätt flummiga diskussionsfrågor. Ser fram emot när vi får något "riktigt" att jobba med. Imorgon ska vi få någon slags information om psykologbesök, dvs vi ska besöka yrkesverksamma psykologer runt om i Umeå. Det ska bli riktigt spännande, har aldrig förut träffat och pratat med en psykolog. Och direkt på morgonen har jag för mig att vår studierektor och den psykologiska föreningen ska presentera sig. Tror att vi slutar mitt på dagen nån gång, vilket känns välbehövligt. Behöver lite uppladdning där inför kvällen!

Efter "skolan" idag, som slutade typ 12 trots att vi hade schemalagt till 15, så umgicks jag med Moses i min grupp. Vi kände varandra inte alls innan men efter 3 tim kändes som att vi faktiskt hann prata om det mesta! En oerhört bra kille. Känns bra att vi kommer så bra överens eftersom han är i min arbetsgrupp. Sedan vid 15 kom våra faddrar och mötte upp oss i Humanisthuset och vi började gå mot stan. En rätt ordentlig promenad men det var den varmaste dagen hittills så jag hann inte börja frysa alltför mycket. Att jag blev dyngsur om fötterna i mina kassa stövlar var väl däremot ingen höjdare. Men jag överlever.

När vi väl kom till stan delades vi upp i faddergrupper och sen gick vi runt och fick se de viktigaste man måste kunna om stan. Lite om olika restauranger, caféer, gallerior, bio osv. Lärorikt eftersom jag är helt vilse annars! Smet även in på Systembolaget när vi ändå var där. Men det gjorde även faddrarna så det var inget konstigt med det! ;)

Klockan 17 skulle alla grupper mötas på Scharinska. Där var det pizzabuffé som var riktigt god! Och som igår var jag vrålhungrig och hade kunnat tyckt att pölsa var gott. Det fanns pitabröd, tsatziki, pizzasallad och 4 olika tunna pizzor att välja mellan. Där kommer jag förmodligen äta fler gånger! Synd bara att det var lite trångt, de var knappt så att alla fick plats. Men jag hade en trevlig eftermiddag med fina människor!

Vid 18 stack jag och Petra och lämnade alla andra. Hon ville hinna iväg på Systemet som stängde 19 men det slutade med att vi sprang runt i galleriorna istället och jag gjorde 2 fynd på Gina. En superfin "festtröja" och en kofta. Och Petra hittade lite andra grejer, bland annat något på MQ. Vi kunde inte låta bli! Gaaah. Och istället för att gå så tog vi bussen. Det var nog mest min idé. Min rygg höll på kollapsa efter så lång promenad. Jag har världens dåligaste rygg! Men eftersom jag har IKSU i närheten så bör jag ju göra något åt det!


Imorgon börjar dagen 9.15, så jag får en timmes längre sovmorgon. TACK! Jag är ingen morgonmänniska.


På fredag kommer min älskling hit! Längtar så mycket. MITT HJÄRTA <3

Kommentarer
Postat av: Krill.

Shit vad roligt allt låter Lindis! Men det känns inte som att du riktigt reflekterar över att du har ätit Pizzabuffé varje dag!! Puss.

2009-01-21 @ 23:00:17
URL: http://krisochoffer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0