tvätt & städ.

Idag har jag tvättid mellan 17 och 21.30. Ska bli skönt att få allt tvättat, det är otroligt hur snabbt alla kläder hinner bli användna. Speciellt underkläder, vilket jag inte har överdrivet mycket av. Så nu är första maskinen igång efter lite hjälp av en snäll granne. (Hade inte stängt dörren riktigt). Nu ska jag snart försöka göra lite mat också och sen ska jag dammsuga rummet. Och mitt i allt det ska jag träna. 19.15 ska jag och Petra gå på Afro Power Dance på IKSU. Ser jag verkligen fram emot. Hoppas bara att jag hinner med allt jag vill hinna med, det skulle ju vara så skönt att ha det gjort innan helgen.

Denna dag har varit smått händelselös. Mötte upp min grupp på skolan vid 12, käkade lunch och sen gick jag hem igen. Vid 15 följde Petra med mig till OKQ8 som låg en liten bit ifrån Ålidhem, där jag skulle hämta ut mina böcker från Adlibris. Känns bra att ha fått dom nu, så slipper jag tänka på det mer. Efter det handlade jag lite och begav mig hemåt. Och här sitter jag nu, i min ensamhet.

Skriver senare och berättar om den afrikanska dansen! Tror det kan blir hur roligt som helst, trots min träningsvärk sen gårdagen.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0