trött linda utan hål



Jag hatar att kliva upp tidigt på morgonen. För en timme sen satt jag i tandläkarstolen och gäspade! Fick ta lite röntgenbilder och ta bort lite tandsten, som vanligt. Hade dock inga hål, så jag är nöjd och glad. Nu sitter jag här hemma och funderar om jag ska lägga mig och slappa framför teven eller ta en powernap innan jag ska till naprapaten så jag inte blir så jäkla trött ikväll. Jag är en vek människa ;)

Fick mail från min kvartersvärd nu på morgonen där hon skrev att allt var okej nu med betalningen av hyran och mitt avtal börjar den 15 januari. Så nu är det bara att hämta nyckeln och sen är allt klart. Så otroligt skönt för min själ just nu. Min själ, som är extremt plågad av all stress och alla måsten. Fick köpa Pepcid Duo igår för att min mage mådde inte bra. Men nu kan det ju bara bli bättre! Eller hur?!

Alldeles nyss fick jag ett mail på Facebook av en Petra Fränberg. När jag såg namnet tänkte jag: "Vem är detta?" Hade ingen aning om vem det var. Men när jag började läsa mailet så var det flickvännen till min kompis Millas pojkväns kompis Fredrik. Haha. Det där hoppas jag att ni förstår. Alltså: Camillas pojkvän Christians kompis Fredrik. Och nu hade Fredrik sett på msn att jag skulle gå psykologprogrammet i Umeå och hade då pratat med Petra om detta. Och det roliga var då att även hon skulle börja på psykologprogrammet nu på måndag. Därav mailet. Så det känns skönt att jag vet vem en person i min klass är :)

Nej ni, nu ska jag ringa pappsen och höra om jag ska laga nån middag idag eller om han gör det när han kommer hem!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0