Spelkväll

Klockan 19 ska jag möta upp några ur min faddergrupp och några av mina faddrar vid Ålidhems centrum. Vi ska ha spelkväll hos en av faddrarna med fika och speel. Egentligen vet jag inte vad det innebär, men det lär förmodligen märkas! Ska iaf bli otroligt trevligt. Önskar bara att jag hade en kamera så jag kunde ta lite kort, men inte det..

Dagen har varit otroligt bra. Mötte Petra halv 13 och sen bar det av mot universitetet. Vi hittade en mycket bättre väg idag som var såå mycket närmare, så det kändes skönt i vintervädret. Dessutom snöade det idag, ingen höjdare att vara ute och gå då. Vi kom iaf till Humanisthuset, där vår registrering skulle äga rum. Där satt massor med studenter vid runda bord och fikade och åt lunch. Vilken stämning! Det kändes verkligen att NU är det på riktigt. Kändes jättebra.

13.15 började vår introduktion. Vi fick allmän information om programmet, några av lärarna och studievägledarna presenterade sig och sen fick vi ställa lite frågor. Senare fick vi göra lite 4-hörns-övningar, där vi skulle välja mellan 4 olika svar på en fråga och sedan försöka lära känna människorna som stod vid samma svar som en själv. Vilken surr! Det blev så högljutt att jag knappt hörde vad jag tänkte. Men bra sätt att prata och hälsa på varandra. Vid 16 kom våra faddrar in och sa hej och berättade lite om nollningen i allmänhet. Sedan blev vi indelade i grupper, tror att det blev 5 grupper, är inte helt säker. Hamnade iaf en bra grupp och våra faddrar verkar vara jättegulliga.
Imorgon börjar vi 13.15 och då ska introduktionen fortsätta.

Nu ska jag ringa pappa och sen ska jag börja gå bortöver!

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0