Runt, runt och runt.

Idag har vi verkligen varit överallt känns det som. Vi åkte först upp till Västby och hälsade på Tobias föräldrars grannar, Anita och Erik-Martin. Två underbart fina människor. Fikade lite rostade mackor och kaffe. Sen åkte vi vidare till T's föräldrar och surrade en sväng. Sen stannade vi hos Niklas i Husnäs på väg hem och skulle titta om han hade några Harry Potter-filmer. Och det hade han såklart inte, men han var ju så snäll så han åkte ner till stan och hyrde ettan och tvåan så han kommer snart hit och ska titta på dom med oss. Iaf.. Efter vi hade varit hos Niklas åkte vi mot Långsele. Jag hade pappas kontokort i min börs, vilket är typiskt mig när jag har fått lånat det för att åka och handla. Glömmer alltid att ge tillbaka det och sen när han ska betala har han inget kort med sig. Så han ville ha tillbaka det. Väl i Långsele svängde vi in hos Maria och Fredrik, två av Tobias kompisar. Det var bara Maria som var hemma och vi fick kaffe och pepparkakor. Vi hann inte vara där så länge eftersom vi skulle hem till halv 5 då en av Tobias barndomskompisar skulle komma och hälsa på. Så vi skyndade hem till mig, lämnade kortet och blev kvar en liten stund. Nästa anhalt var Ica där vi handlade lite middagsmat och lite smått och gott till kvällens filmer.

Strax efter 5 kom då Jonas och Emma hit. Det är Tobias kompis som numera bor i Luleå, vilket har lett till att dom inte träffas speciellt ofta. Vi gjorde mat samtidigt så dom satte sig och lirade lite Guitar Hero.

Nu åkte dom precis och vi sitter och väntar på att Niklas ska komma med filmerna så vi kan sätta igång, dom är ju trots allt ganska långa!



Imorgon ska jag få träffa min Millis. Hon ska komma förbi en sväng på lite kaffe på eftermiddagen! Ska bli utomordentligt trevligt. Det är då inte ofta jag träffar henne.

Nu ska jag pussa på min Tobias.

Ha en bra kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0