Min Tobias är bara min!

Dagen började smått segt idag. Klev upp vid 10, mådde inte speciellt bra men skulle möta upp Petra och vara på skolan kl 11. Där mötte jag Anna och vi skulle jobba på vårt arbete ang. psykologbesök. Väl där träffade vi en ny tjej som skulle börja i vår klass och som även tillhörde vår arbetsgrupp, Frida Bjurman. En otroligt trevlig tjej! Vet egentligen inte hur mycket vi fick gjort men vi mailade iaf till en person som förhoppningsvis kan hjälpa oss att få kontakt med en skolpsykolog.

Vid 14 kom min underbara älskling hit. Han hade med sig en massa saker hemifrån som jag hade bett att han skulle ta med. Sen hade mamma packat med allt mellan himmel och jord, väldigt tacksamt. Fick även massor med matlådor som pappa hade gjort, TACK! Vilka fina föräldrar en flicka som jag kan ha. Efter nån timme av uppackning så tog vi bussen in till stan. Tobias ville gå på bolaget och sen skulle vi försöka hitta någonstans att äta nån middag också. Det blev på Frasse's. Inte sådär väldigt romantiskt men det smakade bra! Imorgon däremot ska vi laga middag här hos mig och då ska vi lägga ner en massa energi för att det ska bli lite mysigare. Nu ikväll har vi bara legat framför teven, kollat på Let's dance och sedan på Land of the dead.

Nu blir det sängen, är jäkligt trött, mest sen gårdagen! Har inte varit helt kry på hela dagen.

Imorgon ska jag och T in till stan mitt på dagen nån gång och shoppa lite sådär, kanske äta nån god lunch eller fika på något mysigt fik. Är så glad att jag har honom hos mig. Har insett att han faktiskt är det viktigaste för mig, även om skolan tar upp mycket tid just nu.

Godnatt vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0