Grupphandledning

Nu ska jag gå om en kvart, ut i kylan och hela vägen till skolan. 8.15 börjar vår grupphandledning som vi ska ha i våra arbetsgrupper. Får ser hur pass givande det kommer att bli. Annars har vi annat att göra. Vi ska försöka få nån ordning på "fallet" vi har fått och sammanställa hela vår diskussion på ett papper. Det kommer att ta lite tid. Men samtidigt måste vi göra det, för vi ska redovisa i tvärgrupper och därför måste alla i vår grupp veta vad dom ska säga. Vi måste vara rätt synkade! Tur för mig att jag tycker så mycket om min grupp. Förhoppningsvis får vi en till medlem idag också, som inte har kommit till skolan än. Vi får se!

Igår var det filmkväll i Hum-huset med hela gänget, men långt ifrån alla var där. Vi tittade på en film som hette The Wackness, tror jag iaf. En otroligt konstig film egentligen men samtidigt var den intressant. Själva storyn var som ganska lam, men ändå förmedlade filmen mycket. Äh, den var konstig och en film som jag aldrig annars skulle ha tittat på!

I eftermiddag ska jag iväg på något pass på IKSU, vilket vet jag inte än men det blir något som är lite varierande och roligt! Och jag ska nog få med mig Petra också. Annars finns det fler i min klass som säkert är sugna.

Nu ska jag börja gå, skriver igen ikväll om hur dagen varit.

Saknar mamma, pappa, Niklas, Andreas, Jeanette, Magnus, Tim och framförallt min Tobias. Sen saknar jag självklart mina vänner! Så, nu var det sagt. Kommer iaf hem snart!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda Linda vad otroligt roligt att läsa att du verkligen hittat rätt :) och gud så mycket du skriver i bloggen!

Nu ska jag ge dig ett tips....va med på så mycket studentaktiviteter som du kan engagera dig och var aktiv du kommer utvecklas ännu mera som människa då!

Studentlivet är en tid som aldrig kommer tillbaka och förra tisdagen gick jag ut och tog en öl...på ett studentställe här i Gävle och jag kände fyfan vad jag saknar den tiden jag hade som student.

Medans du håller på att bli invigd i studentlivet, fick jag idag min återbetalningsplan av CSN.

Skilda världar mellan dig och mig :)

Jag unnar dig detta så njut!!

2009-01-28 @ 23:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0