God mat - Mätt i magen

Idag hade jag en middags-kompis, trevligt nog. Jag och Katie gick på Ica och handlade lite god mat. Det blev kroketter, lövbiff och bea-sås. Smaskens! Så nu är vi nog ganska mätta och belåtna. Vi hyrde en film också, The strangers så vi ska väl börja titta på den lite senare. Är inne hos mig nu, vi blev så trötta båda två så vi tänkte vila en sväng innan filmtittningen, annars skulle vi nog ha somnat båda två. Nu har vi iaf chips, gott italienskt bröd till kvällsmackor och sen ska vi även hinna med korridorsfika! Vi behöver nog inte gå hungriga iaf.


Frågan är: Kommer jag kunna sova efter detta? Annars finns det ju mycket plats på Katie's golv, eller hur Katie? ;D

Tidigare idag träffade jag även Petra och vi gick på en rätt lång promenad för att orientera oss! Ingen av oss hade någon större koll på åt vilket håll vi skulle gå egentligen. Vi kom till IKSU på något vis men sedan stod vi där som två bortkomna barn. Hon fick lov att ringa en kompis som bor häruppe och fråga honom vart vi skulle gå. Tillslut kom vi rätt iaf och vi hittade bort till Humanisthuset, beteendevetarhuset och samhällsvetarhuset. Det är nog där vi kommer att hålla till mest! Så det känns skönt. Och vi ska mötas imorgon halv 13 och gå till skolan tillsammans. Vi har upprop 13.15 i Humanisthuset så vi ska nog hinna dit på 45 min, eller vad tror ni? Ser verkligen fram emot morgondagen, ser fram emot att träffa klassen! Sen vill jag självklart suga in en massa information och känna att jag verkligen har börjat! För just nu är jag bara här uppe utan att göra något vettigt alls.


By the way, Crowned som har gått på 3an i hur många avsnitt som helst idag är verkligen så otroligt dåligt att det blir bra. Vem vill ställa upp i såna skönhetstävlingar, där en dotter och en mamma ska tävla? Sen är det ju så fascinerande att den ena är dummare än den andra. Och en mamma har så mycket botox i ansiktet att jag aldrig kan tänka mig att hon har någon känsel i någon del av sitt ansikte. Inte klokt! Men lite kul är det ju, trots allt.

Nu blir det tv-tittning i sängen och kanske en liten powernap.

<3



Kommentarer
Postat av: susan

Låter som en läskig film ,



ha en trevligsöndagskväll!

2009-01-18 @ 22:12:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0