Första natten!

Har sovit jättebra i natt, tro inte ens att jag har drömt någonting. Trodde att jag skulle ligga och fundera halva natten över allt som har med flytten att göra och att börja skolan osv. Men inte det. Jag tror det beror på att flytten gick så himla bra. Och visst var det jobbigt när mamma, bror och Tobias lämnade mig här men jag var på superbra humör igår hela eftermiddagen och kvällen så det kändes bara såå bra!

Vid 20 hörde jag av mig till Katie och frågade om vi skulle ta en kvälls-macka och några minuter senare knackade det på min dörr. Vi gick in till köket och fixade lite fika och sen satt vi på hennes rum till klockan nästan var 1 på natten. Jag tror faktiskt vi pratade om nästan allt som går att prata om. Tack för det Katie! En otroligt trevlig första kväll.

Idag ska jag förmodligen möta upp min klasskompis Petra och sen tänkte vi gå runt lite och kolla läget! Ingen av oss är väl så hemma här än så vi måste helt enkelt gå på upptäcksfärd.
Senare ska jag och Katie laga lite middag och hyra en film, The strangers. En skräckfilm som Katie inte vågar se ensam så då får ju jag offra mig. Det kommer sluta med att jag inte vågar sova på hela natten. Oj oj oj, vad jag kommer ångra att jag tittade på den där filmen, men samtidigt kan jag inte låta bli. That's me!

Nu ska jag hoppas in i duschen och göra mig iordning lite! Sen blir det frukost.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0