Fixat & grejat.

Hela min dag har varit en grejar-dag. Har försökt fundera ut vad exakt jag måste ha med mig upp, ha skrivit en lista och sen ha jag och mamma varit nere i stan och köpt en superfin bordslampa och en liten behändig ihopfällbar hårtork från Babyliss. Känner mig rätt färdig med allt. Men det är klart att när man väl kommer upp så kommer det ju märkas precis vad man har glömt. Men alltså, i värsta fall så finns de ju affärer där uppe också! Det är ju inte så att jag dör om jag glömmer min tandborste!


Min nya hårtork!

Igår hämtade jag och Tobias TV:n också. Jättefin och såg nästan alldeles ny ut, förutom att det är en tjock-TV. Men det är inga problem för mig. Bilden och ljudet var suveränt och sen får jag låna Tobias kombinerade DVD/VHS tills han flyttar upp. Min snälla bror har även gått med på att bränna ut en massa filmer åt mig som jag kan titta på där uppe. Alltid skönt att ha några såna filmer som är lättsamma och som man inte direkt blir less på. Valde rätt många animerade filmer, dom älskar jag.

Känner mig smått rastlös nu faktiskt. Kommer på mig själv med att gå in på bostaden.umea.se tusen ggr om dagen för att titta om jag har fått studentrummet på Ålidhem som jag helst vill ha. Har ett på Mariehem som en sista utväg men får se hur det går. Åh vad väntan är störigt. Allt utom det är fixat. Men man kan ju ändå fråga sig hur mycket tålamod folk kräver att man ska ha?

Pratade iaf med en jättesnäll Marie och hon skulle visa runt mig lite på söndag! Känns bra.
Och den lika snälla Katie har svarat på en hel hög med frågor och varit väldigt hjälpsam. Får se om jag följer med henne ut på lördag också. Det känns som att det skulle vara hur trevligt som helst.

Nej ni, nu ska jag väl följa med kära mor på affären. Båda mina föräldrar har alltid en tendens att tvinga med mig på affärn. "Snääääälla Linda..." Aja, livet är hårt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0