Fina människor

Kom hem från spelkvällen för ungefär en timme sen! Och vilka människor ändå. Vilka underbara människor! Antingen blir man så när man läser till psykolog eller så hade vi bara tur att få så fina faddrar och så fina klasskompisar. Känns otroligt skönt i vilket fall som helst! Men det blev ju ingen spelkväll kan man säga, liknade mer en pratkväll. Men mitt i allt så körde vi en namnlek och senare fick vi presentera varandra. En fadder skulle presentera ett fadderbarn och tvärtom. Tror jag börjar kunna rätt många av namnen nu, men det är ju bara på dom i min faddergrupp. Finns ju (bara!?) 4 till. Tur jag har 5 år på mig att lära mig namnen.

Nu ska jag göra mig klar för sängen och lägga mig och kika på tv. Ikväll ska det inte bli lika sent som igår!

Morgondagens schema:
13.15 - 17  Fortsättning på introduktionen som började idag.
Efter det ska vi gå på Campus-vandring med faddrarna och sen blir det buffé på Corona. Looking forward to it!

Godnatt vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0