exhausted

Vilken dag det har varit! Verkligen fullspäckad trots att mina planer var att inte göra något alls. 10.15 började föreläsningen om genusperspektiv, som var hur intressant som helst. Jag insåg nog inte förrän idag hur fascinerad jag är över hur könen påverkar oss, eller egentligen inte könen i sig, utan vikten vi lägger vid vårt kön. Längtar redan till nästa föreläsning med Eva!



Efter föreläsningen gick jag, Frida och Silje och käkade lunch i Hum-huset och snackade skit. Där satt vi till kl 15 då våra faddrar skulle ta oss på Pub-runda på Campus. Jag och Frida valde att inte gå, så vi skiljdes åt och vi gick hemåt mot Ålidhem. Sen kom vi på att vi skulle åka in till stan och gå på bolaget, men först gick vi hem båda två och möttes igen kl 16 för att ta bussen mot Vasaplan. Handlade det vanliga och sen åkte vi hem igen.

Och istället för att gå hem mötte jag Petra vid centrum. Vi handlade mat och lite godis inför kvällen. Det blev tacos och efter det chips och godis framför Let's Dance. Alltid trevligt med sällskap, men mot slutet där var vi båda så trötta så det var nog lika bra att jag begav mig hemåt.

Nu är jag hemma och nån jäkla människa ovanför mig har världens röj-fest. Ska detta fortsätta kommer inte jag kunna sova än på några timmar. Typiskt! Jag vill ha TYST när jag bestämmer att jag vill ha tyst. Ska det vara så svårt?! GAAH!

Såna här gånger vill jag vara hemma hos min Tobias där det är tyst och skönt. Där man bara kan ligga i soffan och mysa och sova precis när man vill. Saknar min T! <3 Och jag saknar min familj. Det ska bli så otroligt skönt att få komma hem nästa helg! Underbart.

Imorgon ska jag iaf möta upp Anna, Frida och Silje på IKSU. Där blir det simning, bastu och mys. Förmodligen en hel del tjejsnack också! Det ser jag fram emot. Efter det ska jag hem och göra mig skitsnygg så jag kan ut och skaka rumpan på stan senare. Me looking forward to that! Yes, I do.

Godnatt söta ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0