Ett nattligt inlägg.

Blev sent ikväll som vanligt. Det tragiska är att min nattliga sysselsättning är mitt underbart fina broderi! Men hellre det än nått annat egentligen. Är inte trött och det är bara skit på tv men nu ska jag iaf försöka lägga mig i sängen och sova. Jag tycker det är så tråkigt att sova bort dagarna. Det är ju nackdelen med att vara vaken såhär länge. Blä!

Mitt fina broderi:



Lägger in en bild sen när jag är helt klar också! Har dock hunnit rätt långt ikväll så nu dröjer det inte länge.


Bilder från JUL:

Mys med bingolotto dan före julafton!
Daniel, Linnea och Lucas.
Tim och Lucas
Magnus och Tim
Söta små go-troll!Småtrollen Tim, Linnea och Lucas. Mina fina kusinbarn!
Jag på julafton! Jag på julafton!
 Jag och pappa


Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Carola

Vad fint det blir, du är ju jätteduktig på att brodera!

2009-01-07 @ 21:57:48
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0