en ovärderlig granne

Min granne Katie är helt ärligt ovärderlig för mig just nu. Speciellt såhär innan jag har träffat min klass och jag känner praktiskt taget ingen. Ingen som jag har den där nära relationen till, ingen som jag skulle ringa om jag behövde hjälp. Men jag har fina Katie och jag är så glad för det. Hoppas du läser min blogg så du får veta det. Tack för en trevlig kväll! Hoppas bara du orkar upp imorgon nu! :)

Nu ska jag försöka välja ut en outfit till imorgon. Man vill ju liksom göra ett bra första intryck men samtidigt vill jag absolut inte vara för fixad, det passar inte alls. Får se hur jag lyckas med det.

Miss my T. Vill ligga och sova på hans arm just nu! Men det går faktiskt bra att vara så långt bort ifrån honom, vilket jag inte trodde. Försöker att hålla huvudet kallt för att skydda mig själv och även honom, för tänker jag på det för mycket så är det ingen som mår bättre av det. Jag har varit oväntat positiv hittills enligt mig själv. I'm proud, let me tell you that. Han är i vilket fall som helst MIN och inget kan komma emellan oss. Jag känner mig så otroligt säker på det.<3



Saknar även min lilla Tim. Ibland känns det som att han är min son. Har så starka band till honom, vilket beror på att min familj nästan är hans familj. Det tror jag dom som kände oss skulle säga. Jeanette och Magnus hör till oss och det gör Tim också. Har varit med sen han var nyfödd och försökt umgåtts med honom så mycket jag bara kan. Och kärleken jag känner till den lilla mannen är helt otrolig. Mår jag dåligt så leker jag med Tim och då glömmer jag bort alla mina bekymmer. Pratade i telefon med Jeanette igår och då hörde jag Tim i bakgrunden: "Tim prata me Linda, Tim prata me Linda". Sen säger han "Hej" och jag frågar vad han gör. Han svarar "Tim titta på datorn". Jag frågar om han tittar på Tim (han älskar att titta på bilder av sig själv) och han svarar "Pappa jobba på datorn". Förstod egentligen ingenting men det är väl så det ska vara egentligen. Resten av samtalet ställde jag frågor och han nickade (fick höra det av Jeanette när jag fick prata med henne igen.) Så vi fick inte så mycket mer sagt. Ett långt utlägg om Tim, men han förtjänar det. Han är min lilla gubbe, alltid!


Ser ni inte vilket underbart litet troll? :)

Jag ska nu inta säng-läge så jag inte sover så satans länge imorgon.
Skriver imorgon om dagen!

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Katie

Åh vad fint! Jag blir alldeles varm och luddig inombords! Jag uppskattar verkligen ditt sällskap!



Haha, ja, hungriga gick vi ju inte igår även fast det inte blev fika eller kvällsmackor :D

2009-01-19 @ 15:38:44
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0