Det är mycket nu!

Vet att jag har varit lite dålig på att uppdaterna dom sista dagarna men det har varit så mycket nu, samtidigt. Har varit alldeles nervös över det här med skolan. Skulle hitta boende, fixa lån, adressändra, hitta studielitteratur och kolla upp vad exakt jag måste ha med mig när jag ska bo i ett studentrum. Allt blev så plötsligt och det känns helt sjukt att jag börjar nästa måndag! Helt overkligt.

Jag och Tobias sov länge idag, vi klev upp strax före 12. Ingen höjdare men men, nu är vi ju iaf utvilade. Ska åka till mig om ett tag och bara slappa. Sen blir det in i duschen och fixa till sig lite, för vid halv 5-tiden bär det av till stan och till Patrik, Annelie och söta lilla Etna. Vi är bjudna (eller vi kanske nästan ha bjudit in oss själva) på plankstek! :P Så det ska bli riktigt trevligt! Patrik och Tobias ska väl basta med öl och ölkorv som vanligt och jag lovar er att jag ska gosa massor med Etna. Hon måste nästan vara den sötaste bebisen någonsin.

Nu ska jag trycka i mig nån macka så jag inte dör av hunger sen!

Ha en bra dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0