dance aerobics

Mina ögon är såå trötta ikväll. Har suttit här framför datorn sen jag kom hem från träningen vid 9. Vi körde ett Dance Aerobics-pass, som var hur roligt som helst. Men förbannat svårt när man inte har sådär jättebra koordination! Vissa saker var helt omöjliga att hänga med på, men jag ska försöka gå på detta pass varje vecka så jag lär mig och då kan jag tänka mig att det blir hur kul som helst! Superbra musik och dans, kan inte bli bättre!



Imorse 8.15 satt vi i vårt "arbetsgrupp-rum" med vår handledare Per. Egentligen hade ingen något vettigt att säga, utan det blev mest frågor kring vårt arbete med fallen och våra psykologbesök. Men vi är helt klara med vårt fall nu, så det känns jätteskönt. Nu väntar bara redovisningen på måndag. Däremot har vi lite problem med psykologen vi hade tänkt besöka, vi får inte tag på henne! Hon sitter uppenbarligen aldrig på sitt rum. Det är smått frustrerande när man vill få det bortgjort! Men jag hoppas det löser sig under morgondagen. Fick en ny tjej i vår grupp idag apropå inget alls, Silje heter hon och kommer från Norge. Jättesnäll!

Imorgon har vi inget schemalagt, utan vi ska ses kl 12 och jobba lite i gruppen bara. Sedan kl 13.15 funderar jag på att gå på en föreläsning som ska handla om studieteknik. Det behöver jag! Får ser hur det blir.

Nu ska jag kika lite på Sex and the City. Det gillar jag, även fast jag har sett dom allra flesta avsnitten!

Godnatt söta ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0