Campus-vandring och mat på Corona

Vilken trevlig kväll alltså! Kom hem för ca 2 tim sedan. Vid 17 hämtade alla faddrar oss i Humanisthuset och sen gick vi i faddergrupperna runt på universitet. En rätt lång tur men det känns ju som att man börjar hitta bättre och bättre. 18 skulle vi vara på Corona, som öppnade en timme tidigare enbart för vår skull. Där blev det buffé med sallad, pajer och panpizzor. Det var himla gott, mest för att jag var vrålhungrig. La man till en tia fick man även en öl till maten, dock världens minsta öl! Pratade och åt om vartannat och hade det jättemysigt. Vilka människor!

Jag och Petra gick hemåt vid halv 8 och då passade jag på att gå förbi hennes lägenhet och vi satt och surrade om allt mellan himmel och jord i nån timme sådär! En underbar tjej.

Måste faktiskt sova nu, början 8.15 imorgon, så vi måste gå 10 i 8. Jag kommer förmodligen frysa ihjäl och dö av trötthet på samma gång. Men så går det när man hamnar i arbetsgrupp 2. Grupperna 1, 2 och 3 börjar 8.15 och 4, 5 och 6 börjar 10.15. Det kan man kanske kalla orättvist? :P Ska bli spännande att se vilka som egentligen är i min grupp, för än så länge vet jag bara om en av 8 st. Jag kan ju lova att det är svårt att hinna lära sig alla ansikten och namn på 2 dagar. Nästintill omöjligt!

Imorgon är vi på skolan till 15 och efter det ska vi gå med faddergrupperna till stan, kika runt lite och sedan blir det pizzabuffé på Villan. Kommer säkert bli en lika trevlig dag som alla de andra.

Godnatt <3


Tooobias, jag saknar dig så mycket så mitt hjärta håller på spricka. JAG ÄLSKAR DIG! Bara dig.

Kommentarer
Postat av: Krill.

Pizzabuffé igen?! Haha, jäkla psykologer... Ni borde lära er av oss skådespelare. Vi går alla på dieter nu...

2009-01-20 @ 23:51:15
URL: http://krisochoffer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0