bombnedslag!

Så ser det verkligen ut i mitt rum idag! Har packat ner alla kläder nu i en stor resväska och en lite mindre vanlig väska. Men fy tusan va mycket kläder man har, iaf jag. Och sen ska ja få plats med min skor nånstans också. Det är tur jag inte behöver ha med mig alla skor upp nu på vintern! Halsband, armband, örhängen, hårspännen och snoddar. Parfymer, sprayflaskor, lotion, smink och duschcreme. You name it. Det är sjukt mycket man måste ha med sig när man ska flytta. Vet inte ens om allt detta får plats i mitt lilla rum! I hope so. Äh. Nu hänger iaf dom sista kläderna på tork nere i källaren så dom får man packa ner imorgon. Och ikväll ska vi försöka packa in det som går i bilen så vi slipper göra det imorgon. Bilen kommer att bli smockfull, tro mig. Oj oj oj!

Nu sitter jag här och är jättehungrig. Vill att klockan ska bli 18 så vi får åka iväg och käka! Mums. Pizza säger jag aldrig nej till!

Nej, hörrni, nu ska jag försöka hitta några örngott som matchar mitt påslakan och kanske 2 lakan.

Skriver säkert ett inlägg senare ikväll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0