Blev utmanad, så jag hade inget val ;)

4 FAVORITPROGRAM

House

Project Runway

Bones

Två och en halv män



4 SAKER JAG GJORDE IGÅR

Myste med Tim.

Skjutsade bror till akuten pga av svetsblink.

Handlade massor av saker till flytten.

Åt så jag nästan sprack.



4 SAKER JAG SER FRAM EMOT

Flytten till Umeå, dock blandat med massa nervositet.

När min älskling kommer och hälsar på mig den 23 januari.

Sommaren!

Min och Tobias göteborgsresa.



4 FAVORIT RESTAURANGER

Toledos

Djingis Kaan (vet inte hur det stavas) En mongolisk restaurang i Stockholm.

Pikachu i Örnsköldsvik.

Pappas kök! Oslagbart.


4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN

Att jag ska trivas i Umeå.

Att allt går bra med lånet, boendet och studielitteraturen.

Småplock till mitt studentrum.

Att jag kommer få träffa Tobias så ofta som det bara går nu när jag flyttar.


Sådär. Är du nöjd nu Carola? ;)

Nu ska jag och älsklingen åka iväg till prylboden i Österforse och kika på en liten söt tv till mig som jag kan ha i mitt rum. Och sen ska vi försöka lira lite gitarr på Guitar Hero och efter det ska vi åka till Baltzar och Inken och käka middag. Blir ju sista gången jag hinner träffa dom så det ska bli trevligt.

Ha en fin dag! <3


Kommentarer
Postat av: Carola

Japp ja är nöjd ;)

2009-01-11 @ 14:48:18
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0