Ålidhem!

Måste bara skriva ett inlägg, för jag är så himla glad! Fick studentrummet på Ålidhem. 20,6 m2 (vet inte hur man gör en sån liten 2a i hörnet). Möblerat rum och knappt 1 km till universitetet. Trodde aldrig jag skulle få det eftersom det var en före mig i kön och han/hon ville aldrig svara. Hade ställt in på mig att jag inte hade en chans så nu är jag så lycklig. Tro mig! Och nu bor jag nära de få människor jag känner uppe i Umeå, känns inte helt fel! Jag har flyt just nu känns det som, som chefen sa: KÖP EN TRISSLOTT! Fy tusan, den bästa januari månad i mitt liv.

Nu ska jag sova! Beställde väckning av Tobias imorgon! Ska INTE sova bort hela dagen. Så jäkla trist.

Godnatt söta ni <3


Historiegränd. Här ska jag bo i minst ett halvår :)

Kommentarer
Postat av: Krill.

Åh vad jag är glad för din skull. Du är så fantastisk. Ska jag komma och hälsa på dig i Umeå också.

2009-01-13 @ 13:19:07
URL: http://krisochoffer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0