afrikansk dans!

Nu är jag hemma igen, eller jag har faktiskt varit hemma ett bra tag. Har hängt tvätt, duschat, städat undan lite och plockat lite allmänt. Så nu ser det helt okej ut här på rummet. Men måste dammsuga också, det får bli en annan dag. Afro Power Dance var sådär, en liten besvikelse på grund av att det var så enformigt och inte direkt utmanande. Men samtidigt var det jobbigt och det är väl huvudsaken. Kommer iaf inte gå på samma pass igen! Tur det finns hur mycket som helst att testa. Nästa på tur blir förmodligen Bodypump! Tycker om kondition blandat med styrketräning.

Nu är min tvättid slut, så jag måste plocka ur torkskåpet!

Imorgon har jag föreläsning kl 10.15 till 12. Handlar om Genusperspektiv på psykologin. Det ska bli spännande! Efter det börjar helgen och imorgon ska vi ha pubrunda på Campus mellan 15 pch 18. Jag är osäker om jag följer med på den, får se hur sugen jag är imorgon. Kanske blir ett pass på gymmet istället. Men på lördag ska jag ut. Är heltaggad!

Älskar min T! <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0