what a sunday! boring..

Blev iaf klar med städningen vid 19 ikväll då jag gick till återvinningen med det allra sista. Då hade jag dammsugit, torkat golven och städat allmänt i köket! Skitgöra. Är så glad att det är måndag imorgon och att det nu är 9 veckor kvar tills det är min städvecka igen. Hallelujah!

Just nu ligger jag i min ensamhet, vilket jag har gjort hela kvällen, och tittar på min älskade tv. Vet inte hur jag skulle klara mig utan den? Tittar på The holiday just nu, med Cameron Diaz, Kate Winslet och Jude Law. En underbar romantisk komedi, en av mina favoriter. Inte sådär äckligt förutsägbar som alla andra romantiska filmer kan vara. Tycker det är en rolig story och härliga skådespelare/skådespelerskor. Och Jude Law har aldrig varit hetare, vet inte om det finns någon som har varit snyggare i en film än han är i just denna filmen. MUMS!



Äh, nu ska jag återgå till sängen och titta på filmen och sen ska jag sova! Det är en dag imorgon också.

Godnatt söta ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0