vaniljyoghurt!

Är inte speciellt påhittig när det gäller dessa satans rubriker, så jag skrev helt enkelt det jag precis nu äter/dricker. Jättegod vaniljyoghurt!

Min dag har varit relativt seg men har gått otroligt fort. Började 8 imorse och jag var så fruktansvärt trött när vi hade föreläsning! Trodde på fullaste allvar att jag skulle somna och jag försökte verkligen att sluta se trött ut och sluta gäspa för att inte se helt respektlös ut, men det gick sådär halvbra! Överlevde iaf. Och efter föreläsningen hade vi etiska fall vi skulle diskutera och sedan redovisa det för resten av klassen! Lite småtrött på alla dessa fall nu. Men det gick rätt smidigt när vi väl kom igång!

Efter skolan skyndade jag mig hem och hämtade gympa-dojor och tog på mig mina träningskläder. Mötte sedan upp Anna och Silje på IKSU för Bodycombat! Otroligt jobbigt och jättebra träning på alla vis, men jag tror inte att det är något för mig faktiskt. Tur det finns mycket annat!

Nu har jag ätit, duschat, diskat och nu börjar snart mitt älskade Top Model. Blir slappning resten av kvällen och sen ska jag försöka jobba igenom vårt fall lite. Ska jobba med det imorgon så vill gärna ha lite ideér tills dess.

Orkar inte skriva mer, gosh, pust!

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej gumman :)

2009-02-10 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0