Utmanad!

Utmaningen gick ut på att gå in på Bilder, gå till mapp nr 6 och sedan lägga ut bild nr 6 här i bloggen! Hade lite tur faktiskt, det blev ett kort på alla mina tre kusinbarn, min bror och Jeanette.



Jag utmanar Kattis, Milla, Krille, Annelie, Karro och Katie! 


Dagen har varit väldigt bra! Kom hem strax efter 17, käkade och nu sitter jag bara och myser här vid datorn. Tittar lite på Two and a half men också, som jag älskar! Helt underbar serie, finns ingen som kan mäta sig med den. Åter till min dag! Hade redovisning på fall 2, en muntlig redovisning framför halva klassen. Och jag hatar att stå framför folk och prata, men det gick förvånansvärt bra! Nu är 2 av 3 fall avklarade.
Fick det tredje och sista idag också, som vi ska redovisa skriftligt! En rätt krångligt fall, men hade inte förväntat mig något annat. Handlade om sexuella relationer mellan patienter och vårdare, orkar inte gå in på det så noga, då skulle det bli ett långt inlägg! Besparar er det.

Nu tänkte jag bara ligga framför teven och slappa! Käka gurka och dricka O´boy! Mums.

Börjar 08.00 imorgon, vilket känns sådär lagom kul! Har dock en intressant dag framför mig när vi ska ha en föreläsning om etik inom psykologin och senare under dagen göra gruppövningar som har just med etik att göra.

<3


Bilder från ett snöigt Helgum/Västby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0