Utmanad för tredje gången på kort tid!

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Facebook, bloggen och andra bloggar!

2. Sjunger du hemma eller i duschen? Ja!

3. Kan du spela något instrument, vad? Jag kan spela gitarr, sådär lagomt bra.

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? 15-20 min kanske!

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Blondinbella (lite pinsamt men så är det)

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Linda Bengtzing?!

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Samlar inte på något alls!

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Jag är en salig blandning, men mest en mes isåfall!

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Robert Gustafsson & Två och en halv män!

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? Älskar att brodera! Gör det för sällan dock.

Jag utmanar Kattis, Annelie, Krille (som älskar att bli utmanad) och Milla!


Nu var det två hela dagar sedan jag bloggade, skäms lite för det men jag har helt enkelt inte orkat. Det är min enda ursäkt! Har varit fullspäckade dagar och de timmar jag faktiskt har varit ledig har gått till annat än bloggning!

Men i onsdags iaf började dagen med ett handledarmöte, som jag nämnde i mitt förra inlägg. Gick bra och Per var lika trevlig som vanligt. Vi pratade lite om fall 3 och sen lite allmänt, ställde frågor och han svarade så gärna. När vi var klara där så skulle vi försöka skriva ut vårt arbete med fall 3 för att ge det till Åke, vår kursansvarige, men det gick inte så bra för oss. Efter nån timme sådär fick vi till det och lämnade in arbetet! Efter lunch åkte vi in till stan för att fixa lite inför maskeraden! Vad kan jag inte säga eftersom ni inte får veta vad jag ska vara men skriver mer om det senare!
När vi kom hem från stan var vi så jäkla trötta allihopa och jag gick raka vägen hem och fixade middag och sedan la jag mig och sov nån timme! Så skönt.
19.30 började vår Aerobic Dance så vid 19 möttes jag, Petra och Silje och gick mot IKSU. Träningen var jobbigare än någonsin men det var jäkligt skönt efteråt!

Igår samlades hela klassen i Naturvetarhuset 8.15 för lite försnack inför vår opponering! Kl 9 skulle vi börja men vi fick börja redan halv 9! Vi blev uppdelade i två olika rum och grupp efter grupp opponerade på varandra! Lite smått segt men det var skönt att få det överstökat. Var sista redovisningen på denna kursen, som nu är klar. Efter alla opponeringar var klara hade vi en kursutvärdering med Åke och vid 13 fick vi sluta. Och då kan jag säga att min mage var hungrig, den lät sådär äckligt högt under hela utvärderingen. Så pinsamt! Käkade iaf tillsammans med klassen och snackade skit som vanligt.

Vid 18 gick jag bort till söta Frida som bor på andra sidan av Ålidhem. Vi har som ett projekt tillsammans när det gäller maskeraden så vi skulle fixa en massa inför lördag! Vi började dock med att baka kladdkaka som var så jäkla god! Gosh! Sen började vi jobba med vår "klädnad". Fick till det sjukt bra och jag tror vi båda två är lika nöjda! Vi kommer vara så snygga på lördag! Bilder kommer för dom som är intresserade!

Idag fick jag äntligen min sovmorgon och klev upp vid 10. In i duschen, fixa iordning mig och käka frukost! Efter det traskade jag till skolan för att delta i ett forskningsprojekt som hade något att göra med personligheter och reaktionsförmågor. Ja ni, jag gjorde det mest för att det lät intressant! Började kl 12 och var klar två timmar senare. Så nu sitter jag här hemma och väntar på att Silje ska höra av sig så vi kan gå och träna. Få se vad det blir för träning, hon vill gå på spinning, Petra hörde nyss av sig och ville gå på Aerobic Dance och jag blir alldeles splittrad. Få försöka tvinga med Silje på Aerobicen. Den är så underbart rolig!

Ikväll blir det mys och lite dricka hemma hos Frida! Det ska bli så trevligt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0