Mys-dag!

Dagen började vid 10 då vi klev upp och käkade frukost. Efter någon timme kom jag på att vi nog borde hälsa på Patrik, Annelie och Etna så strax före 12 åkte vi till stan. Där fick vi gott fika som vanligt och jag tror vi var där i närmare 2,5 timme. Tiden går alltid fort när man får gosa med en sötnos som Etna!

Vid halv 16 var vi hemma i Långsele hos mig! Åt mat därhemma och umgicks lite och vid 18 åkte vi till Helgum igen. Blev bjuden till Tommie och Carola tidigare under dagen så vi gick raka vägen dit! Hade köpt med mig lite gotta som jag åt alldeles för mycket av, känner jag såhär i efterhand. Magen är så stor så jag vill bara kräkas! Hade iaf väldigt trevligt där, som vanligt. Kollade på Let's Dance och pojkarna (Tommie och Tobias) spelade lite tv-spel med Danne. Och Manne och Malwina är alltid lika gulliga. Fick till och med massage av Manne! Inte alla som får det. Haha.

Nu är vi iaf hemma igen! Ska väl snart sova antar jag, tror både jag och Tobias är rätt trötta. Fråga mig inte varför, vi sov trots allt länge idag! Imorgon åker vi skoter hem till mig lagom till frukost och sen blir vi hos mig resten av dagen! Ska bli så skönt. Och jag ska få mysa med Tim också, jag ser verkligen fram emot det. Har längtat så mycket efter den lilla sötplutten! Sen får vi alltid så god mat när det är pappa som kockar! Mys mys.

Godnatt <3


Älskar dig Tobias, mest av allt. Du sitter här bredvid mig nu och sover och jag vet att du tycker att jag borde sluta blogga och bara följa med dig in till sovrummet. Så nu ska jag göra det! Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0