hem till mitt hjärta!

Saknar min Tobias och snart får jag träffa honom! Min buss går om drygt en timme, så jag ska snart röra mig bort och ta bussen till Sjukhuset.

Har varit sjukt trött varenda dag denna vecka och idag är inget undantag! Har gäspat och gäspat. Imorse kl 8.30 samlades grupp 1 och 2 på psykologmottagningen som ligger nära vårt hemhus Beteendevetarhuset. Där ska vi tillbringa mycket tid under vår andra halva av utbildningen så vi fick en liten rundtur och en man vid namn Torbjörn berättade om hur vi skulle arbete när vi skulle få ha egna klienter, vilka metoder vi ska använda, hur svåra problem våra klienter får ha (vi kommer ju trots allt inte vara färdiga psykologer) och vi fick även se hur ett samtalsrum ser ut. Jag längtar så otroligt mycket tills vi har kommit så pass långt i vår utbildning! Ska bli en sån stor utmaning och det kommer kännas som att man verkligen har kommit en sån lång bit på vägen när vi äntligen får börja tillbringa tid på mottagningen!

När vi var klara där gick min grupp till Beteendevetarhuset och ockuperade ett bord. Där satt vi och jobbade med vårt oändligt stora fall, som fortfarande inte är klart. Kan ha berott på att vi mest flummade hela dagen, speciellt när grupp 3 kom och störde! En otroligt underbar grupp men det är svårt att jobba när man ska prata om allt utom det man faktiskt borde prata om. Men tillslut fick vi ner en hel del av våra tankar och åsikter. Tror vi börjar bli ganska så klara. Lite mer genomarbetning och finslipning, sen så!

Nej ni, nu måste jag röra på mig! Skriver när jag är hemma och berättar om helgen.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0