Hem hem hem!

Om mindre än en timme ska jag bege mig bort mot bussen som går från Universitetssjukhuset här i Umeå. Ska bli så skönt att få komma hem i tid idag, annars brukar jag alltid åka med bussen som går 15.15 men då bli torsdagen hemma ganska kort. Nu kommer jag vara framme halv 4. Helt underbart! Då ska jag tvinga med Tobias ner på stan och göra lite ärenden och sen kanske jag springer in på Studio Fresh och ser om Kattis jobbar, min fina bästa vän!
Sen tror jag att jag och Tobias åker hem till honom och gör iordning lite mat och bara myser resten av kvällen.

Ja, jag kanske ska berätta om gårdagen och vår dag på skolan med två föreläsningar. Första föreläsningen var jättebra med en superduktig "lärare" vid namn Stefan. Hoppas verkligen vi får ha honom många fler ggr. Andra föreläsningen har jag inte ens någon kommentar till, för det finns absolut inget bra att säga om den utan den var INTE bra, helt enkelt. Den mest opedagogiska läraren jag någonsin stött på och ett ämne som för mig verkar totalt ointressant! Gud vad jag tycker det är tråkigt att en lärare ska få förstöra så mycket. Är övertygad om att vi hade fått en lärare som faktiskt hade kunnat lärt ut så hade allt känts så mycket bättre! But shit happens I guess!

Igår kväll var jag även på IKSU en sväng med Petra. Körde en halvtimme på Crosstrainern och sen gick vi upp och skulle köra mage och rygg men då träffade vi Julia och vi pratade så mycket att vi helt glömde bort det. Så vi struntade i det helt! Typiskt mig.

Nu ska jag packa det sista och äta nån frukost. Skriver när jag är hemma!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0