fettisdag!

Nu ska jag snart iväg på fettisdags-fika med några ur min klass! Ska bli supermysigt. Några fixar semlor, Frida ska baka kladdkaka, Petra köper dricka! Det kommer bli såå bra! Vi ska till och med vara ambitiösa och göra egna semlor!



Igår började en ny kurs och den verkar väl vara sådär lagomt rolig! Vi hade föreläsning i 5 tim med en riktigt duktig föreläsare som faktiskt hade gått ut psykologprogrammet bara förra terminen. Men själva ämnet blev inte roligare för det. Känns lite som att jag kommer måsta plugga ordentligt inför denna tentan! Men det löser sig alltid.

Idag har jag varit ledig, det var tydligen studentsportardag idag och jag har då absolut inte sportat idag. Jag har inte gjort någonting alls. Dyngtråkigt! Känns så bra att jag äntligen ska få gå utanför dörren och träffa lite folk.

Imorgon har jag föreläsningar mellan 13 och 17, känns som att det kommer att bli en lång eftermiddag!

Och på torsdag mina vänner, får jag äntligen åka hem! Ska bli så mysigt. Är alltid så underbart att få komma hem.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0