Ett soligt och underbart vackert Umeå!



Måste ju faktiskt erkänna att det är så fint med snö och sol! Har varit otroligt trött på all snö nu på slutet men just såna dagar då man ser hur solen bara lyser upp snön. Det är oslagbart! Idag var det dock så fruktansvärt kallt ute, lite småjobbigt men men.

Dagen började 8.15 med grupphandledning. Vi satt i våran fina grupp med vår handledare Per, som är helt perfekt som handledare. Intressant att lyssna på och det är lite roligt att han som handledare även kommer in på helt andra saker än det vi faktiskt ska prata om. Idag började vi prata om psykiska personlighetsstörningar i allmänhet, trots att det kanske inte hade alltför mycket med vårt fall att göra. Det gillar jag!

Efter handledningen gick vi mot Nydalahöjd och mot Annas korridor! Frida hade bakat kladdkaka och jag och Silje hade köpt med lite frukt och tanken var att vi skulle jobba stenhårt med både vår redovisning av psykologbesöket vi har gjort och vårt tredje fall. Och det gjorde vi också ska jag be att få tala om! Vi känner oss ganska klara med psykologbesöket men vilket jobb det var med detta sista fallet. Jag tror ingen av oss insåg hur omfattande det är! Vi tyckte nog först att 4 frågor inte är speciellt mycket men vi har insett att fyra frågor kan vara mycket mer än 10 frågor, beroende på hur man formulerar dem! Pust. Vi kom iaf en bra bit på vägen. Imorgon ska vi jobba vidare och hoppas på att bli helt klar!

Ikväll har jag bara slappat här hemma som vanligt. Tanken var att jag och Petra skulle gå på Aerobic Dance men då kände hon sig inte pigg så det blev inget. Lite trist men samtidigt var jag så jäkla trött så det var lite skönt att slippa!

Nu ska jag ringa min älskade mamma!

Och Magnus, om du nu läser min blogg, så kan du väl krama din lilla son från mig! Hörde att han var sjuk ju! Hälsa honom att Linda saknar honom supermycket!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0