en jobbig söndag!

Jag ser verkligen inte fram emot denna dag. Har städdag i korridoren och ska gå iväg med all återvinning och städa hela korridoren och kök + allrum. Fy tusan! Vill liksom städa sista dagen på min städvecka så det verkligen ser ut som att jag har städat. På detta stället blir det smutsigt igen på en dag. Matrester på golvet och fastbränd mat på hela jäkla spisen. Vet inte hur jag ska orka med detta. Tänkte även städa mitt eget rum när jag ändå är på gång liksom, får se hur det blir med den saken.

Gårdagen var sådär. Berodde egentligen inte på något speciellt, eftersom jag hela tiden var med jätteunderbara människor. Men jag var nog inte på humör, kände inte för att dricka och när vi väl kom på krogen blev jag less jättefort. Trots det hade jag många trevliga samtal med fina människor, både i min klass och min fadderklass.

Imorgon börjar vi 8.15 och har redovisningar av våra fall som vi har jobbat med i en vecka. Vi är helt klara som tur är, så det känns jättebra. Jag är så tacksam att jag har hamnat i den grupp jag har hamnat i, alla är på samma nivå och vill göra lika bra ifrån sig. Det måste vara det ultimata när man har grupparbeten.

Ligger och tittar på Pussycat Dolls nu, vilket är otroligt underhållande, trots ett jäkla skitsnack och världens drama!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0